Saturday 4 June 2011

ShortForm

Ok..baiklah...mulai sekarang, aku nak announce bahwa aku tidak akan menggunakan ayat sH0rtf0rm untuk menulis blog lagi.

Kenapa...??! hehehe..ceritanya semalam aku adalah blogwalking blog member2 p0rt bl0gger tu.
Dari blogger level master sampai level junior, ramai yang tak menggunakan bahasa SMS sangat.

Lagi satu ialah aku tak nak kalau time periksa nanti aku tershortform apa2 ayat  ....ish ish memang rugi lah kalau macam tu!!

Ok lah, dari kesimpulan aku, lebih baik guna bahasa ibunda kita dengan cara yang terpelajar..
Lagi satu, bagi blogger2 yang baru suam-suam sejuk dalam blogging ni, aku ada diberitahu bahawa cara terbaik untuk menambah follower ialah dengan menyediakan post2 menarik disertakan penggunaan ayat yang lancar  dimana yang tidak mengganggu proses pembacaan


Pergh...!! ayat macam ahli falsafah sehhh...!!! :P -Z'wan

No comments:

Post a Comment